درب کنسرو بازکن برقی

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
از بس عمل به احکام دين اسلام نشده است ، وقتي امام زمان(عج) تشريف مي آورند ، ما فکر مي کنيم که دين جديد آورده اند.پ
خير براي اين است که ما عمل به دين اسلام نکرده ايم.
[ آيت الله حق شناس]
کتاب بازاريابي پيامکي را به رايگان هديه بگيريد

سلام

بهنام نوري زاد هستم ، مشاور بازاريابي ، قصد دارم در اين کتاب شما را با بازاريابي پيامکي آشنا کنم و مطالب بسيار مفيدي را در اختيارتان قرار دهم.

اگر شما به خاطر محدوديت هاي اقتصادي فقط بودجه محدودي را براي بازاريابي کنار گذاشته ايد بايد گفت که بازاريابي با پيامک اگر به طور صحيح انجام پذيرد مي تواند بسيار مطلوب تر و تاثير گذارتر از روش هاي بازاريابي قديمي براي جذب مشتري استفاده گردد.

اگر شما از فروش ماهيانه خود راضي نيستيد ، لازم است با بازاريابي پيامکي آشنا شويد ، بازاريابي پيامکي جديدترين استراتژي بازاريابي است که ميتواند به شما کمک کند تا بيشتر ايستادگي کنيد و در بازار قدرتمندتر حضور داشته باشيد.

پيشنهاد ميکنم کتاب بازاريابي پيامکي را دريافت کنيد و آن را خوب بخوانيد .

جهت دريافت کتاب ، لطفاً وارد صفحه زير شويد

http://sms.anikal.com/sms-marketing.html
گفت : فقط دعا کنيد پدرم شهيد بشه!
خشکم زد. گفتم دخترم اين چه دعاييه؟
گفت:آخه بابام موجيه!
گفتم خوب انشاالله خوب ميشه، چرادعاکنم شهيد بشه؟
آخه هروقت موج ميگيردش وحال خودشو نميفهمه شروع ميکنه منو ومادرو برادر رو کتک ميزنه! ، امامشکل مااين نيست!
گفتم: دخترم پس مشکل چيه؟
گفت: بعداينکه حالش خوب ميشه ومتوجه ميشه چه کاري کرده.شروع ميکنه دست وپاهاي همهمون را ماچ ميکنه ومعذرت خواهي ميکنه.حاجي ماطاقت نداريم شرمندگي پدرمون را ببينيم.حاجي دعاکنيد پدرم شهيدبشه وبه رفيقاش ملحق بشه...
براي سلامتي خودشون و خانوادشون صلوات

يک موضوع جدّي که اگه دقت نکنيم مايه‌ي سرافکندگي ما در قيامت خواهد بود بدون تعارف
به نظرتون چرا ديگه هيچ کس حاضر نيست که اسم بچه‌اش رو «غضنفر» بزاره؟(غضنفر: شير، مرد با صلابت، شجاع؛ از القاب اميرالمؤمنين عليه السلام)
بله، چون به مرور زمان اينقدر توي جوک‌هامون لقب غضنفر رو مسخره کرديم که مي‌ترسيم وقتي بچه‌مون بزرگ بشه همه بهش بخندن

چرا بعضي‌ها به نام‌هاي مبارک امامان نهم و دهم عليهما السلام، مي‌خندن؟چون هرجا معتادي بود اسمش رو مي‌ذاشتيم «نقي» (= پاکيزه و تميز) يا «تقي»
(آتقي) (= با تقوا و پرهيزگار) و اصلا هم حواسمون نبود که چه مي‌کنيم
اگر تونستيد به من بگيد که چرا به اجناسي که از مد افتاده مي‌گيم «جواد»(به آدم پرت ميگيم جواتي)؟!!! مگه بين «جواد = بخشنده و با سخاوت» و ازمد افتادن يک جنس رابطه‌اي هست؟

چه کسي اولين بار جوک‌هاي اصغري و اکبري رو ساخت؟ منظورش چي بود؟و...ما چرا حساسيت نشان نداديم؟
شايد دقت نکرده باشيد؛ مدتي داشتند در جوک‌هاي ترکي، کنيه «ابوالفضل» را وارد ميکردند...
شما را به خدا و خواهش مي‌کنم اگه مي‌کرديد، ديگه اين کارها رو نکنيد که بقيه هم جرأت نکنند که مقدّسات را مسخره کنند و هرکس هم اين کار رو کرد لااقل يه تذکر زباني مؤدبانه بديد (جوک، عليه قوميتها اشکال شرعي داره چه برسه که اسامي والقاب ائمه هم درش گنجونده بشه)
حالا هم اگه قبول داريد که اين کارها اشتباه بوده و اگه خجالت نمي‌کشيد از اينکه بقيه بهتون بگن اُمّل، اين ايميل رو براي دوستاتون بفرستيد،بدون اينکه بعضي از ايميل‌هاي دوستاتون رو از فهرست خارج کنيد!و1. اگه ايميل يا پيامکي حاوي اين اسامي مقدس بود، فروارد نکنيم و يا اسامي رو حتما تغيير بديم و به فرستنده هم به بهترين زبان، تذکر بديم.
2. اگر در جمعي بوديم که کسي با اين کلمات جوکي تعريف کرد يا به نحو بدي از اين اسامي استفاده کرد، واکنش ما با ديگران متفاوت باشه، طوري باشه که گوينده متوجه بشه ما از اين کار خوشمان نيامد و اين کار درست نيست.
ممنون که وقت گذاشتيد و انديشه کرديد؛ با رعايت اين نکته ساده، شايد چند سال ديگه خبري از اين استهزاء (القاب ائمه) نباشه. ان شاء الله
حرف آخر:
فرق اروپايي‌هايي که کاريکاتور رسول خدا وائمه رو ميکشن، با مايي که
القاب آنها را در جوک‌هايمان استفاده ميکنيم چيه؟

مي‌گويند که ما برحسب آموزش قرآن کريم معتقد هستيم که همه اقوال بايد گفته شود تا مسلمين بهترين را انتخاب کنند. يا مي‌گويند امام جعفر صادق (ع) پنج هزار شاگرد داشتند و در ميان آنان منکرين، طبيعيون، باطنيه و... هم حضور داشتند و در محضر آن امام همام عقايدشان را بدون ترس و واهمه بيان مي‌کردند و سپس شاگردان حضرت با آن‌ها وارد بحث و مناظره مي‌شدند. يا اظهار مي‌دارند مرحوم استاد شهيد مرتضي مطهري اصرار داشتند که در دانشکده الهيات و معارف اسلامي مارکسيست‌ها هم حاضر شوند و مطالب عليه دين و اسلام را هم بيان کنند تا به آن‌ها پاسخ داده شود؛ اما همه اين حرف‌ها وقتي‌که به قدرت مي‌رسند فراموش مي‌شود. تنها حرف و سخني که مي‌ماند رعايت «خط قرمز‌ها»، «اجازه توهين ندادن‌ها»، رسالت و وظيفه «جلوگيري از گمراه شدن جوانان» و در يک‌کلام بستن دهان هرکسي است که افکار و عقايد آنها را دوست ندارند و گوينده را در خط و جبهه خودشان نمي‌پندارند.

البته که اين فقط خداوند سبحان است که از باطن انسان‌ها آگاه است؛ اما اگر روزي روزگاري اسبابي فراهم مي‌آمد که مي‌شد از باطن و قصد و غرض خيلي از «وا اسلاما» گويان ازجمله صدا و سيما و تريبون‌هاي دولتي آگاهي پيدا مي‌کرديم، احتمالاً شگفت‌زده مي‌شديم از اينکه چقدر نيت «وا اسلاما» گويان اسلام بوده و واقعاً درد دين داشته‌اند و چقدر پاي قدرت و سياست وسط بوده.

http://20gan.blogfa.com/