سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسایى زیور درویشى است ، و سپاس زیور توانگرى . [نهج البلاغه]
بیستجان لنجان
 
یارانه هارفت به سلامت

برو به سلامت ، رفت به سلامت ،به سلامتی بری"و جملات قصاری مشابه اینها در زبان شیرین ما برای عزیزی استفاده می شود که در حال رفتن است و امید به بازگشتش زیاد .در غیر این صورت این جملات به صورت زیر تغییر می کند "برو به درک ، رفت  به جهنم، بری که برنگردی"

اگر عزیزی در حال رفتن است و امیدی به بازگشتش نباشد جملات این گونه ادا می شود: نرو،او می رود دامن کشان ،آهسته رو ،نامه بنویس،خطت و عوض نکنی.. و امثالهم

اما این روزها وقتی سران ، بزرگان و پیشکسوتان دولت جدید اعلام می کنند "یارانه ها رفت به سلامت "مشخص نیست منظورشان این است که یارانه ها می رود که برگردد ؟و یا یارانه ها رفت به بخش سلامت اما حتما به جیبتان برمی گردد ؟ یا "سلامت" اسم یک روستایی تو مایه های برره است که یارانه ها رفته اونجا رو آباد کنه؟!

ولی اون چیزی که قطعا اتفاق خواهد افتاد این است که این عزیز می رود و همین رفتنش موجب اضطراب و نگرانی من و امثال من است که قبض ها را به امید یارانه نگه میداریم تا 22 برج !

حالا که رفته به بخش سلامت یعنی یارانه رو باید هرماه احتمالا در قالب امور سلامت دریافت کنیم مثلا:

  •  هر ماه 5 تا تزریق پنی سیلین سهمیه هر ایرانی است باید بری بزنی وگرنه می سوزه! آخه اگر بزنی هم می سوزه!
  •  هرماه میتونی 10 عدد دندان رو پر کنی و سه تا عصب کشی و دو تا را کاملا بکشی اگر این کارارو نکنی یارانت می سوزه!
  • هر ایرانی هرماه می تواند یک عمل جراحی قلب باز دو عدد بسته (به جز آن بسته کالا داشته باشد) و اگر نداشته باشد یارانه اش می سوزه!
  • هر بانوی ایرانی هر 9 ماه می تواند یک زایمان رایگان داشته باشد و اگر نداشته باشد یارانه اش می سوزه!
  • هر ایرانی هرماه می تواند یک پیوند کلیه کامل داشته باشد به علاوه تست قند خون و اوره در غیر این صورت یارانه این بخش می سوزه!

متن تصویب شده قانون "یارانه ها رفت به سلامت" به شرح زیر است:

زین پس تمامی حقوق و عواید دولت از محل هر فروشی به جز فخر فروشی از جیب مردم خارج شده و می رود به سلامت.


تبصره:

1.خدمات رایگان در بخش یارانه ای سلامت فقط مشمول متولدین 1299  شمسی به قبل می باشد. سایرین می بایست با رعایت نکات بهداشتی یارانه واریزی خویش به بخش سلامت را ذخیره آیندگان کنند این یارانه به مدت 99سال غیر قابل برداشت و هزینه خواهد بود.

2.هیئت محترم وزیران گروههای اجتماعی زیر را مشمول دریافت یارانه سلامت نمی داند:

·        محمود احمدی نژاد و کابینه

·        ساکنین،ثبت نام کنندگان،حامیان،سازندگان و وام دهندگان مسکن مهر

·        مدیران اتوبوسی ، رانندگان تاکسی،49/5درصدی ها ،هنرمندان ارزشی ومخالفین کشیدن قلیان

·        مرتضی حیدری،دکترپژویان،سرهنگ ها،کلیه دانشمندان هسته ای و غیر هسته ای

·        افراط گرایان  

3.نظر به عدم هماهنگی ثابت شده وزیر محترم بهداشت با سیاست های غیر پوپولیستی دولت، ایشان تا پایان اجرای فاز دوم یارانه ها ممنوع المصاحبه اند!


یارانه جون رفتی اما برگرد... زود

منبع:http://www.farhangnews.ir/link/1001


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 92/11/12:: 7:28 عصر     |     () نظر
 
رحلت خاتم الانبیاوامام مجتبی وامام رضا(علیهم صلوات الله)تسلیت


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 92/10/7:: 4:2 عصر     |     () نظر
درباره

بیستجان لنجان

وضعیت من در یاهـو
خدادادموذنی بیستگانی
ای آفتاب عشق و عدالت شتاب کن باز آ قنوت باغچه را مستجاب کن این خاک تشنه بی‌تو به باران نمی‌رسد باغ خزان زده به بهاران نمی‌رسد خورشیدی و زمین و زمان در مدار توست مولای من بیا که جهان بی‌قرار توست تنها تو منجی بشر و آدمیتی اصلاً تویی که فلسفه‌ی خاتمیتی تو سِرّ سجده‌های ملائک بر آدمی تو رازِ سر به مُهرِ سحرهای عالمی ماتمکده‌ست کعبه‌ی بی‌تو، خلیل عشق چشمان توست کعبه، بیا ای دلیل عشق با صد هزار جلوه‌ی مشهود می‌رسی با نغمه‌ی الهی داوود می‌رسی موسی شدی و طور به سویت شتافته‌ست نیل است که به شوق تو سینه شکافته‌ست سیمای تو ز یوسف مصری ملیح‌تر همراه تو مسیح و تو از او مسیح‌تر آیات حسن و فضل و کمال تو بی‌حد است خوی و خصال تو همه عین محمد است همراه توست معجزه‌های محمدی داری به روی شانه عبای محمدی مولا بیا به دین بده روح دوباره‌ای با ذوالفقار فتح، شکوه دوباره‌ای برپاست نهروان و جمل‌های دیگری بیت الحرام و لات و هُبَل‌های دیگری هر سنگ را نگاه تو سجّیل می‌کند یا هر پرنده را چو ابابیل می‌کند باز آ که دست ظلم و ستم را قلم کنی باز آ که باز عدل علی را علم کنی باز آ که در مدینه قیامت به‌پا شود صحن و سرای حضرت زهرا بنا شود در چشم تو شکوه الهی خلاصه است صلح و جهاد تو همه عین حماسه است در هر نگات نور خدا موج می‌زند امید سیدالشهدا موج می‌زند آمیزه‌ی صلابت و احساس دیدنی‌ست در قامتت رشادت عباس دیدنی‌ست سمت تو آب‌های روان سجده می‌کنند بر خاک پات مُلک و مکان سجده می‌کنند بی‌انتهاست نامتناهی‌ست علم تو آئینه‌ی علوم الهی‌ست علم تو تا واژه واژه‌ات ملکوت حقایق است در هر نگات جلوه‌ی صد صبح صادق است داری به دوش پرچم باب الحوائجی در دست توست خاتم باب الحوائجی چشم رئوف توست بهشت برین ما نور ولایتت شده حصن حصین ما دلبستگی به رحمت تو در نهاد ماست پلکی بزن، نگاه تو باب المراد ماست شوق تو در هدایت ما بی‌نهایت است چشمان روشن تو چراغ هدایت است برپا شده‌ست در دل عالم چه محشری دیگر بتاب ماه خدا! یابن عسکری من تشنه‌ی نگاه توأم أیها العزیز دلتنگ روی ماه توأم أیها العزیز تا کی نصیب ماست «اَرَی الخَلق» و «لا تُری» کی می‌شود نوای «اَنا المَهدی» تو را … از سمت کعبه بشنوم ای جانِ جانِ جان «عَجّل عَلی ظُه
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ