سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمندترین مردم، بیمناکترین آنان از خدای سبحان است . [امام علی علیه السلام]
بیستجان لنجان
 
پوشش نیمه برهنه درشبکه های ماهواره ای برای چیست؟

پوشش نیمه برهنه در شبکه های ماهواره ای برای چیست؟

http://zohur.net/images/news/a5b2f_IMAGE634635741208116712.jpg http://nobatema.com/files/fa/news/1389/9/13/495_346.jpg

آیا تا به حال به زندگی اطراف خود توجه نموده اید؟

وضعیت حجاب و عادی سازی روابط بین مردان و زنان محیط پیرامون خود را دیده اید؟

دیده اید دختران پسر شده اند و پسران دختر.

خانواده ها چرا خوابید؟؟؟؟؟

رویکرد شبکه‏ های ماهواره ای از جمله :فارسی 1 ، من و تو و ... را علیرغم همه‏ ی تحلیل‏ها باید در جایی دیگر جستجو کرد.

جایی که سال‏هاست، فیلم‏های سینمایی درصدد هستند آن را به جامعه ایرانی تزریق کنند و آن نیز القای سبک زندگی غربی است که در محتوای تمام برنامه‏ های این شبکه ها مشاهده می‏شود.

تغییر رفتار و سبک زندگی و الگوی رفتاری که بیشتر زنان جامعه ایرانی را هدف قرار داده و نشان می‏دهد که هدف‏‏گزاری مسؤولان این شبکه کدام قشر از جامعه ایرانی را نشانه گرفته است.

شایان ذکر است شواهد گوناگون بیانگر این مساله است که انتخاب پوشش نامناسب برای مجریان و بازیگران زن از سوی برخی شبکه های ماهواره ای از جمله شبکه من وتو و ... ،سیاستی کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده برای تغییر تدریجی پوشش زنان ایرانی و ترویج بی حیایی و بی حجابی می باشد.

نکته‏ ی مهم این برنامه ها ،آشناسازی بیننده با زندگی ایرانیان خارج نشین، خلقیات آنان و شاید بتوان گفت، ایجاد تصویری از یک زندگی خوب و عادی در میان آنان است که به شکلی غیرمستقیم، با ذهنیت قبلی بسیاری از ایرانیان مبنی بر زندگی سخت در غربت، به مبارزه بر می‏خیزد.

هدف عمده‏ ی این برنامه ها در واقع عادی‏‏سازی روابط میان افراد مرد و زن است و بازیگران  در این برنامه ها عموماً از تعریف مسایل و رفتارهای غیرمتعارف خود ابا ندارند.

در بیشتر برنامه‏ های این شبکه ها ناخودآگاه این نگاه القا می‏شود که «زندگی می‏تواند لذت بخش‏تر از آنی که هست باشد» و این نکته‏ی کلیدی و نهفته این برنامه‏هاست. شاید به نوعی تمرکز خاص این شبکه بر مسایل تفریحی و سرگرمی، ناخودآگاه و طبیعتاً این چاشنی را به محتوای برنامه‏ها بدهد، جنبش و سرخوشی کاذب جوانان خارج‏نشین و تلاشی که برای شاد بودن، راحت بودن و رسیدن به موفقیت از خود نشان می‏دهند، عنصر بسیار تأثیرگذاری در جذبیت و محبوبیت این شبکه برای جوانان است.

باید دقت داشت که مخاطب هدف این شبکه ها بخصوص فارسی 1 و من و تو، «مادران و زنان» جامعه‏ ی ایران است و در این راستا سعی شده با چاشنی‏هایی از جمله آشپزی، طنز و حتی رقص به جذب مخاطب هدف خود بپردازند. استفاده از خوانندگان خارج‏نشین دیگر استراتژی این شبکه ها است.

بابا پس خیلی خیلی باید دقت داشت که هدف این گونه شبکه ها خود به خود از طریق پوشش های نامناسب ، روابط عادی مرد و زن القا می شود.

توی جامعه ما هم که کم پیدا نمیشه. با چرخشی در بازار همه چیز را خواهید دید و بر شما ثابت خواهد شد، کسی که ماهواره نگاه می کند سعی بر آن دارد تا خود را به آنچه که در شبکه های ماهواره ای دیده است دربیاورد. این شبکه ها طوری اهداف خود را به بیننده القا می نمایند که گویی دارای زندگی آرمانی و به دور از هیچگونه دغدغه ای دارند.

http://news.jamnews.ir/Images/News/Editor/image/%D9%85%D9%86%20%D9%88%D8%AA%D9%88%20%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3.jpghttp://www.asremrooz.ir/images/docs/000001/n00001095-b.jpg

 

خانواده ها به گوش باشید

خطر در کمین است

منبع:عمارنامه 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 91/2/18:: 12:0 عصر     |     () نظر
 
سخنگوی هیات رئیسه نتوانست به مجلس نهم راه یابد

فرماندار لنجان اعلام کرد: مجید منصوری بیدکانی از شهرستان لنجان به مجلس راه یافت.

علی کریم زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در لنجان اظهار کرد: منصوری با 48 هزار و 96 رای راهی مجلس نهم شد.

وی افزود: همچنین تعداد آرای محسن کوهکن نیز 47 هزار و 34 رای بوده است.

به گزارش ایسنا، میزان مشارکت مردم در انتخابات این شهرستان 70 درصد اعلام شده است.

 نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه لنجان اعلام شد.به گزارش فارس، با پایان یافتن شمارش آرا در حوزه انتخابیه لنجان مجید منصوری به عنوان نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخاب شد و محسن کوهکن از راهیابی به مجلس باز ماند.

به گزارش خبرآنلاین، کوهکن سخنگوی هیات رئیسه مجلس هشتم، عضو فراکسیون اصولگرایان و نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان بود که در نظر داشت در این دور از انتخابات شانس خود را در رقابت های انتخاباتی پایتخت بسنجد اما بار دیگر از حوزه انتخابیه لنجان نامزد شد. او با سابقه حضور در مجالس هفتم و هشتم، از حضور در مجلس نهم بازماند. این در حالی است که نه جبهه متحد و نه جبهه پایداری از رقیب وی حمایت نکرده بودند.

حضورگسترده مردم شریف بیستجان به منظوراعلام غیرت وحمیت ملی درمقابل دشمنان قسم خورده اسلام واین مرز وبوم است .انتخابات تمام شد ،اکنون صحنه همدلی برای تحقق شعارتولیدملی وحمایت ازکاروسررمایه ایرانی برای ساختن است.ودراین میان مردم از نماینده منتخب خود انتظار دارندتابه حداقل شعارها وبرنامه های صحیح وعقلانی ووحدت آفرین خودپایبند باشد.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 91/2/16:: 11:14 صبح     |     () نظر
 
جنازه خشک شده روی گنبدسبز نبوی

شاید تا کنون برایتان سؤال شده باشد این برجستگی روی گنبد خضرای پیامبر چیست ؟

  درجریان تخریب قبور در راستای فعالیت وهابیون در مدینه ، یکی از وهابیون برای تخریب گنبد مطهر حضرت رسول (ص ) و برای بمب گذاری به بالای گنبد می رود که ناگهان صاعقه ای با او برخورد می کند و او همان جا خشک می شود.

 بعدها وهابیون هر کاری می کنند که جسد این شخص را از آنجا جدا کنند نمی توانند و نا چار میشوند به این گونه که مشاهده میکنید آن را پنهان کنند. از طرف دیگر هم مدعی شده اند که این برآمدگی برای امور اضطراری! در گنبد خضرای نبوی ایجاد شده است و از آن به عنوان «دریچه رحمت» برای نزول باران!! نام می برند.منبع : قاصد نیوز

 
<


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 91/1/31:: 1:3 عصر     |     () نظر
 
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 91/1/31:: 12:1 عصر     |     () نظر
<      1   2      
درباره

بیستجان لنجان

وضعیت من در یاهـو
خدادادموذنی بیستگانی
ای آفتاب عشق و عدالت شتاب کن باز آ قنوت باغچه را مستجاب کن این خاک تشنه بی‌تو به باران نمی‌رسد باغ خزان زده به بهاران نمی‌رسد خورشیدی و زمین و زمان در مدار توست مولای من بیا که جهان بی‌قرار توست تنها تو منجی بشر و آدمیتی اصلاً تویی که فلسفه‌ی خاتمیتی تو سِرّ سجده‌های ملائک بر آدمی تو رازِ سر به مُهرِ سحرهای عالمی ماتمکده‌ست کعبه‌ی بی‌تو، خلیل عشق چشمان توست کعبه، بیا ای دلیل عشق با صد هزار جلوه‌ی مشهود می‌رسی با نغمه‌ی الهی داوود می‌رسی موسی شدی و طور به سویت شتافته‌ست نیل است که به شوق تو سینه شکافته‌ست سیمای تو ز یوسف مصری ملیح‌تر همراه تو مسیح و تو از او مسیح‌تر آیات حسن و فضل و کمال تو بی‌حد است خوی و خصال تو همه عین محمد است همراه توست معجزه‌های محمدی داری به روی شانه عبای محمدی مولا بیا به دین بده روح دوباره‌ای با ذوالفقار فتح، شکوه دوباره‌ای برپاست نهروان و جمل‌های دیگری بیت الحرام و لات و هُبَل‌های دیگری هر سنگ را نگاه تو سجّیل می‌کند یا هر پرنده را چو ابابیل می‌کند باز آ که دست ظلم و ستم را قلم کنی باز آ که باز عدل علی را علم کنی باز آ که در مدینه قیامت به‌پا شود صحن و سرای حضرت زهرا بنا شود در چشم تو شکوه الهی خلاصه است صلح و جهاد تو همه عین حماسه است در هر نگات نور خدا موج می‌زند امید سیدالشهدا موج می‌زند آمیزه‌ی صلابت و احساس دیدنی‌ست در قامتت رشادت عباس دیدنی‌ست سمت تو آب‌های روان سجده می‌کنند بر خاک پات مُلک و مکان سجده می‌کنند بی‌انتهاست نامتناهی‌ست علم تو آئینه‌ی علوم الهی‌ست علم تو تا واژه واژه‌ات ملکوت حقایق است در هر نگات جلوه‌ی صد صبح صادق است داری به دوش پرچم باب الحوائجی در دست توست خاتم باب الحوائجی چشم رئوف توست بهشت برین ما نور ولایتت شده حصن حصین ما دلبستگی به رحمت تو در نهاد ماست پلکی بزن، نگاه تو باب المراد ماست شوق تو در هدایت ما بی‌نهایت است چشمان روشن تو چراغ هدایت است برپا شده‌ست در دل عالم چه محشری دیگر بتاب ماه خدا! یابن عسکری من تشنه‌ی نگاه توأم أیها العزیز دلتنگ روی ماه توأم أیها العزیز تا کی نصیب ماست «اَرَی الخَلق» و «لا تُری» کی می‌شود نوای «اَنا المَهدی» تو را … از سمت کعبه بشنوم ای جانِ جانِ جان «عَجّل عَلی ظُه
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ