سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس را در مال وى دو شریک است : وارث و حوادث . [نهج البلاغه]
بیستجان لنجان
 
هجمه به مداحان

اخیرا برخی رسانه های داخلی همصدا با رسانه های خارجی به بهانه انتقاد از یک ذاکر اهل بیت(ع) هجمه های فراوانی به هیئت های مذهبی وارد کرده اند .خبر گزاری عقیق در شرایط فعلی مناسب دید تا بخشی از سخنان حاج منصور ارضی درباره برخی ذاکران اهل بیت(ع) را منتشر کند.  مربوط به نیمه شعبان سال 1379 در مهدیه تهران است که برای نخستین بار در عقیق منتشر می شود. در ادامه می توانید برخی نکات مورد اشاره حاج منصور را بخوانید:

  

* اکثر شما شاید در جبهه ها نبودید. من امروز با کسب اجازه از نوکرهای امام حسین می خواهم نکته هایی را عرض کنم؛ شما نمی دانید این حاج محمد آقای طاهری وقتی سیزده سالش بود یعنی همسن شهید فهمیده ای که شما اینقدر برایش ارزش قائلید در گردان شهادت می جنگید. آن وقت از آن گردان عظیم از لشگر 27 حضرت رسول (ص) چهار نفر باقی مانده اند که یکی از آن ها ایشان است. عزیز دلمان حاج محمود کریمی که حنجره شان را خرج شما می کنند فرزند شهید است.

 * آقای خلج برادر شهیدند که وقتی من در تشییع جنازه اخوی ایشان در آن سال های اول جنگ می خواندم خود ایشان یک نوجوانی بودند که تازه خواندن را شروع کرده بود.پس ببینید کسانی دارند برای شما برنامه ریزی می کنند که اهل جنگ بودند ، اهل دین بودند . خدا شاهد است این ها را کسانی که بی انصافی می کنند و نسبت به این مجالس بی احترامی می کنند و تهمت لهو و لعب می زنند نمی دانند.

ما این مجالس را جبهه می دانیم. وقتی مقام معظم رهبری فریاد می زنند که جوان ها را دریابید به شکل های مختلف . آن وقت ما برنامه ریزی می کنیم و برنامه هایمان را عمومی تر می کنیم ولی بعضی ها تا کف می زنیم ایراد می گیرند. گریه می کنیم ایراد می گیرند ، می خندیم ایراد می گیرند. وقتی می خواهیم نمک امام حسین در شادی ها داشته باشیم مسخره می کنند.

* ما در زمانی این مجالس را برگزار می کنیم که عده ای آلوده به گناهند. همه این حرف ها را زدم که بگویم ای کسی که امروز برای امام زمان (عج) گریه کردی و کف زدی و شادی کردی این را فقط برای اهل بیت نگه دار و خرج کن.
* من فقط آمدم این نکات را از این عزیزان عرض کنم چون دفاع از نوکر امام حسین(ع) دفاع از امام حسین(ع) است
 و بدانید که این حنجره هایی که خرج می شود به خاطر این است که شما غم و شادیتان را با اهل بیت(ع) باشید.
منبع:خبرگزاری عقیق

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 92/10/30:: 7:35 عصر     |     () نظر
درباره

بیستجان لنجان

وضعیت من در یاهـو
خدادادموذنی بیستگانی
ای آفتاب عشق و عدالت شتاب کن باز آ قنوت باغچه را مستجاب کن این خاک تشنه بی‌تو به باران نمی‌رسد باغ خزان زده به بهاران نمی‌رسد خورشیدی و زمین و زمان در مدار توست مولای من بیا که جهان بی‌قرار توست تنها تو منجی بشر و آدمیتی اصلاً تویی که فلسفه‌ی خاتمیتی تو سِرّ سجده‌های ملائک بر آدمی تو رازِ سر به مُهرِ سحرهای عالمی ماتمکده‌ست کعبه‌ی بی‌تو، خلیل عشق چشمان توست کعبه، بیا ای دلیل عشق با صد هزار جلوه‌ی مشهود می‌رسی با نغمه‌ی الهی داوود می‌رسی موسی شدی و طور به سویت شتافته‌ست نیل است که به شوق تو سینه شکافته‌ست سیمای تو ز یوسف مصری ملیح‌تر همراه تو مسیح و تو از او مسیح‌تر آیات حسن و فضل و کمال تو بی‌حد است خوی و خصال تو همه عین محمد است همراه توست معجزه‌های محمدی داری به روی شانه عبای محمدی مولا بیا به دین بده روح دوباره‌ای با ذوالفقار فتح، شکوه دوباره‌ای برپاست نهروان و جمل‌های دیگری بیت الحرام و لات و هُبَل‌های دیگری هر سنگ را نگاه تو سجّیل می‌کند یا هر پرنده را چو ابابیل می‌کند باز آ که دست ظلم و ستم را قلم کنی باز آ که باز عدل علی را علم کنی باز آ که در مدینه قیامت به‌پا شود صحن و سرای حضرت زهرا بنا شود در چشم تو شکوه الهی خلاصه است صلح و جهاد تو همه عین حماسه است در هر نگات نور خدا موج می‌زند امید سیدالشهدا موج می‌زند آمیزه‌ی صلابت و احساس دیدنی‌ست در قامتت رشادت عباس دیدنی‌ست سمت تو آب‌های روان سجده می‌کنند بر خاک پات مُلک و مکان سجده می‌کنند بی‌انتهاست نامتناهی‌ست علم تو آئینه‌ی علوم الهی‌ست علم تو تا واژه واژه‌ات ملکوت حقایق است در هر نگات جلوه‌ی صد صبح صادق است داری به دوش پرچم باب الحوائجی در دست توست خاتم باب الحوائجی چشم رئوف توست بهشت برین ما نور ولایتت شده حصن حصین ما دلبستگی به رحمت تو در نهاد ماست پلکی بزن، نگاه تو باب المراد ماست شوق تو در هدایت ما بی‌نهایت است چشمان روشن تو چراغ هدایت است برپا شده‌ست در دل عالم چه محشری دیگر بتاب ماه خدا! یابن عسکری من تشنه‌ی نگاه توأم أیها العزیز دلتنگ روی ماه توأم أیها العزیز تا کی نصیب ماست «اَرَی الخَلق» و «لا تُری» کی می‌شود نوای «اَنا المَهدی» تو را … از سمت کعبه بشنوم ای جانِ جانِ جان «عَجّل عَلی ظُه
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ