سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، بالاترین رستگاری است . [امام علی علیه السلام]
بیستجان لنجان
 
ماهواره همه اش بد نیس؟؟؟؟؟؟؟؟

  

 

 

  از وقتی که ماهواره وارد حریم خانواده ها شد، ابتدا این شبکه های خارجی بودند که مورد توجه بینندگان برنامه های ماهواره ای قرار داشتند اما پس از مدتی با گسترش شبکه های فارسی زبان و کاهش سختگیری ها نسبت به استفاده از ماهواره، آنها نیز به این لیست اضافه شده بلکه جایگزین آنها شدند

ماهواره2

 

شاید این جمله را از بینندگان شبکه های ماهواره ای بسیار شنیده اید که مدعی اند " ماهواره همه اش که بد نیست! مطالب علمی و آموزنده هم دارد و ما فقط به همین جهت ماهواره خریدیم که از مطالب علمی آن استفاده کنیم! "  اما بر خلاف این عبارات، زبان آمار چیز دیگری می گوید. برابر آمارهای اعلام شده، تماشای برنامه های علمی شبکه های ماهواره ای زیر 5 درصد است!

  همچنین علیرغم ادعای این عده، کارشناسان رسانه ای معتقدند، مضرات این شبکه ها بسیار فراتر از تصور ماست. به بخش کوتاهی از این آسیب ها و بطور مشخص نقش تخریبی این برنامه ها بر بنیان خانواده ها اشاره می شود ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 93/11/1:: 4:52 عصر     |     () نظر
 
نگاه آلوده بیشتر به دنبال دختران جوان است یا پیرزن ها؟!
n
خواهرم حجابت کو و برادرم غیرتت؛
اگر در ایران هم مثل کشورهای غربی حجاب را آزاد می گذاشتند، ما دیگر نگران چشم های ناپاک نبودیم و بی حجابی برای همه ی ما عادی می شد

 

  "سمت خدا" در سیمای جمهوری اسلامی در هر برنامه میزبان یکی از روحانیون خوش فکر و با مقبولیت عمومی است. این عزیزان در کنار طرح مسایل روز به برخی شبهات رایج پاسخ می دهند، حجت الاسلام ماندگاری از کسانی است که حضوری موثر و مستمر دارد و نیازهای فکری علاقه مندان پاسخ می دهند.

پاسخ چند سوال پیرامون حجاب و آزادی جنسی از وی:


سوال – دوستی دارم که می گوید: اگر در ایران هم مثل کشورهای غربی حجاب را آزاد می گذاشتند، ما دیگر نگران چشم های ناپاک نبودیم و بی حجابی برای همه ی ما عادی می شد، آیا این نظر درست است؟

پاسخ – جواب دادن به این سوال سخت است. اگر ایشان مطالعاتی در جوامع غربی داشتند نظرشان این نبود. اگر بی حجابی برای آنها عادی شده است چرا در تبلیغ کالاها و شبکه های تلویریونی شان از زن های برهنه استفاده می کنند؟ معلوم است این موجود لطیفی که خدا آن را خلق کرد هنوز لطافت خودش را دارد که مورد تبلیغ قرار می گیرد. شاید در نگاه هایشان عادی شده است ولی در وجودشان عادی نشده است. پس هنوز برای آنها بی حجابی و برهنگی جذابیت دارد که از آن استفاده می کنند. خداوند این جذابیت را گذاشته است و این جذابیت  ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 93/10/13:: 2:2 عصر     |     () نظر
 
وای فای رایگان در ازای فرزند دلبندتان!
برابری ارزش فرزند و حیوان در یک ترفند؛
کاربران باید در ازای استفاده از وای فای یک شرکت انگلیسی اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.


  اگر به شما بگویند که در ازای دادن حیوان خانگی و یا فرزند خود اینترنت وای فای رایگان دریافت خواهید کرد این کار را می کنید؟ البته که نه! گرچه ایده بالا، طرحی احمقانه به نظر می رسد اما دهها تن از مردم با قبول شرایط شرکت F-SECURE این شرط را پذیرفته اند.

وای فای رایگان در محیط های عمومی همواره برای کسانی که از تلفن های هوشمند استفاده می کنند، جذاب است. به همین دلیل است که برخی به طور آزمایشی در محیطی عمومی وای فای رایگان عرضه کردند تا میزان اقبال مردم به آن را بسنجد. اما قسمت جالب ماجرا این است که وقتی افراد قصد وصل شدن به این وای فای را دارند باید توافقنامه ای را امضا کنند که یک بند جنجالی در آن وجود دارد و احتمالا اکثر کسانی که آن را پذیرفته اند هرگز حوصله خواندن‌ش را نداشته اند! در این بند آمده است: «کاربران باید در ازای استفاده از این وای فای اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.»

این شرکت انگلیسی مدعی است این بند را صرفا برای به یادآوری خطرات ناشی از وای فای و تاکید بر خواندن شرایط شرکت ها در زمان استفاده از محصولات، در شرایط وای فای خود قرار داده است و قصد اجرای آن را ندارد. هرچند که در لندن این بند غیرقانونی در هیچ دادگاهی قابل اجرا نیست ولی روزنامه گاردین می نویسد که دهها تن از مردم لندن ناخواسته تعهد داده اند که در ازای استفاده از وای فای یک شرکت انگلیسی اولین فرزند خود و یا مورد علاقه ترین حیوان خانگی خود را به این شرکت بدهند.

پیش از این نیز برخی سایت ها مدعی شده بودند استفاده از Wi-Fi رایگان که معمولا در فرودگاه ها یا کافی شاپ ها عرضه می شوند برای انجام کارهای مهم مثل حواله های بانکی یا انجام ثبت نام های محرمانه مناسب نیستند و گاها خطراتی هم به دنبال دارند بطوری که استفاده از Wi-Fi رایگان در انجام این کارهای مهم یک سری مشکلات اساسی دارد که یکی از آنها Snooping یا جاسوسی است. در واقع باز بودن شبکه ربرای تمام کاربران این اجازه را به افراد می دهد تا بتوانند ارتباطات دیگر را چک کنند
  


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 93/10/8:: 9:16 صبح     |     () نظر
 
حمله آن لاین به نهاد خانواده واخلاق

در نرم افزارهای ارتباطی وایبر، تانگو، لاین، واتس اپ، کوکو و ... گروه های متعددی تشکیل شده اند که کارویژه آنها اباحی گری، روابط نامشروع جنسی مجازی، هتاکی های جنسی و چت های مستهجن است؛ موضوع نگران کننده این است که تعداد این گروه ها رو به افزایش دارد. این گروه ها، نهاد خانواده و اخلاق را هدف قرار داده اند.

پنج سال پیش بود که نرم افزار ارتباطی «وایبر» با قابلیت ارسال پیام و برقراری تماس رایگان از سوی شرکت وایبر و توسط مالکان این شرکت یعنی «تلمن مارکو، ایگور مگزینیک، سانی مارولی و اوفر اسمچا» که صهیونیستی هستند، وارد فضای تکنولوژیک جهانی شد. 

تلمن مارکو که مدیرعامل این شرکت است و چهار سال در ارتش اسرائیل خدمت کرده، فارغ التحصیل دانشگاه تل آویو است. مدل درآمدزایی این شرکت، نامعلوم است و هرچند تلمن مارکو مدعیست که این شرکت با فروش شکلک و استیکر، کسب درآمد می کند اما فروش شکلک ها با توجه به قیمت های پایینی که دارند، در برابر 60 میلیارد تومانی که تا سال 2013 برای وایبر هزینه کرده اند بسیار ناچیز است! 

به هر رو، وایبر آمد و پس از جذب میلیون ها نفر کاربر در دنیا، شرکت های دیگر را تحریک کرد تا نرم افزارهای مشابه ای با نام های ویچت، واتس اپ، تانگو، لاین، بی تاک، تلگرام، کوکو و ... نیز تولید و فعال شوند. 

این نرم افزارها یکی پس از دیگری آمدند و به اندازه ای مورد استقبال قرار گرفتند که این روزها، به بخش جدانشدنی و مهمی از زندگی میلیون ها انسان در جهان و ایران تبدیل شده اند. این روزها، استفاده از این نرم افزارهای ارتباطی در ایران، به اندازه ای پررنگ شده که بی مبالغه، بسیاری از کاربران ایرانی به معنای واقعی به آنها «معتاد» شده اند!چت ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 93/10/3:: 9:53 عصر     |     () نظر
<      1   2      
درباره

بیستجان لنجان

وضعیت من در یاهـو
خدادادموذنی بیستگانی
ای آفتاب عشق و عدالت شتاب کن باز آ قنوت باغچه را مستجاب کن این خاک تشنه بی‌تو به باران نمی‌رسد باغ خزان زده به بهاران نمی‌رسد خورشیدی و زمین و زمان در مدار توست مولای من بیا که جهان بی‌قرار توست تنها تو منجی بشر و آدمیتی اصلاً تویی که فلسفه‌ی خاتمیتی تو سِرّ سجده‌های ملائک بر آدمی تو رازِ سر به مُهرِ سحرهای عالمی ماتمکده‌ست کعبه‌ی بی‌تو، خلیل عشق چشمان توست کعبه، بیا ای دلیل عشق با صد هزار جلوه‌ی مشهود می‌رسی با نغمه‌ی الهی داوود می‌رسی موسی شدی و طور به سویت شتافته‌ست نیل است که به شوق تو سینه شکافته‌ست سیمای تو ز یوسف مصری ملیح‌تر همراه تو مسیح و تو از او مسیح‌تر آیات حسن و فضل و کمال تو بی‌حد است خوی و خصال تو همه عین محمد است همراه توست معجزه‌های محمدی داری به روی شانه عبای محمدی مولا بیا به دین بده روح دوباره‌ای با ذوالفقار فتح، شکوه دوباره‌ای برپاست نهروان و جمل‌های دیگری بیت الحرام و لات و هُبَل‌های دیگری هر سنگ را نگاه تو سجّیل می‌کند یا هر پرنده را چو ابابیل می‌کند باز آ که دست ظلم و ستم را قلم کنی باز آ که باز عدل علی را علم کنی باز آ که در مدینه قیامت به‌پا شود صحن و سرای حضرت زهرا بنا شود در چشم تو شکوه الهی خلاصه است صلح و جهاد تو همه عین حماسه است در هر نگات نور خدا موج می‌زند امید سیدالشهدا موج می‌زند آمیزه‌ی صلابت و احساس دیدنی‌ست در قامتت رشادت عباس دیدنی‌ست سمت تو آب‌های روان سجده می‌کنند بر خاک پات مُلک و مکان سجده می‌کنند بی‌انتهاست نامتناهی‌ست علم تو آئینه‌ی علوم الهی‌ست علم تو تا واژه واژه‌ات ملکوت حقایق است در هر نگات جلوه‌ی صد صبح صادق است داری به دوش پرچم باب الحوائجی در دست توست خاتم باب الحوائجی چشم رئوف توست بهشت برین ما نور ولایتت شده حصن حصین ما دلبستگی به رحمت تو در نهاد ماست پلکی بزن، نگاه تو باب المراد ماست شوق تو در هدایت ما بی‌نهایت است چشمان روشن تو چراغ هدایت است برپا شده‌ست در دل عالم چه محشری دیگر بتاب ماه خدا! یابن عسکری من تشنه‌ی نگاه توأم أیها العزیز دلتنگ روی ماه توأم أیها العزیز تا کی نصیب ماست «اَرَی الخَلق» و «لا تُری» کی می‌شود نوای «اَنا المَهدی» تو را … از سمت کعبه بشنوم ای جانِ جانِ جان «عَجّل عَلی ظُه
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ