سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درِ دانش را استوار کنید که در آن شکیبایی است . [عیسی علیه السلام]
بیستجان لنجان
 
تلاش برای ترور منجی آخر الزمان

سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا و رژیم صهونیستی تحقیقات گسترده‌ای را در خصوص حکومت امام زمان(عج) و علائم ظهور آنم حضرت به انجام رساند‌ه‌اند.
 
هم اینک در این سازمان‌های جاسوسی نظیر سیا و موساد، پرونده‌ای برای حضرت مهدی(عج) باز نموده‌اند و تمام خصوصیات و ویژگی‌های حضرت، یاران، علائم ظهور، مکان ظهور و ... را با استفاده از پیشگویی‌های یهود و روایات حضرات چهارده معصوم(ع) و کتب علمای شیعه و سین جمع‌آوری نموده‌اند و تنها تصویر آن حضرت کم می‌باشد. حجم وسیع بررسی و مطالعات به حدی است که تنها در اسرائیل 4 دانشگاه شیعه‌شناسی وجود دارد.
 
آمادگی اینان تا جایی است که نظامیان آمریکایی با صراحت هدف از اشغال عراق را یافتن حضرت مهدی(عج) اعلام کرده و در بازجوئی‌های به عمل آمده از علما و روحانیون دستگیر شده عراقی از زمان تجاوز آمریکا به این کشور خواستار اعلان جایگاه حضرت و دریافت مژدگانی شده‌اند. آنان با این آگاهی که امام زمان در عربستان و درکنار خانه خدا ظهور می‌کند در اطراف مسجد الحرام و ابراج البیت(1) ، تک تیراندازانی به طور شبانه روزی مستقر کرده‌اند و آماده باش ظهور حضرت هستند تا بلافاصله بعد از رویت ایشان را ترور کنند.
 
سه نشانه سید خراسانی، سید یمانی و سفیانی از نکات مورد توجه این سازمانها به عنوان علایم حتمی ظهور آخرین منجی در تحقیقات انجام گرفته به شمار می‌رود.
 
عملیات‌های اخیر آمریکا و عربستان سعودی در سرکوب شیعیان یمن با گمان به اینکه احتمالاً سید یمنی در میان شیعیان انقلابی یمن است سبب کشتارهای اخیر در این کشور شده است.
 
همکاری نزدیک موساد و سیا و سرویس‌های اطلاعاتی آل سعود در بازداشت برخی از شیعیان و علما در عربستان و بازجویی از آنان برای رسیدن به سرنخی از محل مخفیگاه امام زمان در اطراف مکه و مدینه مؤید همین مطلب می باشد و براساس تحقیقات موساد سید حسن نصر الله که اصالت ایشان به کشور یمن باز می‌گردد همان سید یمانی است و سید علی خامنه‌ای نیز که دوران کودکی خود را در مشهد به سر برده است سید خراسانی است. این دو کسانی هستند که قبل از ظهور امام زمان (عج) با سپاه خود قیام می‌کنند.
 
پی نوشت:
(1) ابراج البیت: هتلی است با 601 متر ارتفاع و بلندترین برج عربستان در نزدیکی مسجدالحرام که بزرگترین ساختمان جهان محسوب می‌شود طوری ساخته شده است که خانه خدا در زیر سایه این ساختمان قرار می‌گیرد. سازندگان این هتل شرکت مجموعه بن لادن السعودیه (متعلق به خانواده اسامه بن لادن) می‌باشند. معماری آن توسط شرکت دارالهندسه و طراحی آن توسط نورمن فاستر انگلیسی سازنده بیش از 200 ابلیسک در سراسر دنیا انجام شده است.


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 6:20 عصر     |     () نظر
 
شعری ازرهبر انقلاب درمورد امام عصرعجل الله نعالی فرجه الشریف
شعری از رهبر انقلاب در وصف آقا امام زمان(عج)



دل را ز بی خودی سر از خود رمیدن است
جان را هوای از قفس تن پریدن است

از بیم مرگ نیست که سرداده ام فغان
بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است

دستم نمی رسد که دل از سینه برکنم
باری علاج شکر گریبان دریدن است

شامم سیه تر است ز گیسوی سرکشت
خورشید من برآی که وقت دمیدن است

سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی
مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

بگرفته آب و رنگ زفیض حضور تو
هرگل دراین چمن که سزاوار دیدن است

با اهل درد شرح غم خود نمی کنم
تقدیر قصه دل من ناشنیدن است

آن را که لب به جام هوس گشت آشنا
روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 8:45 صبح     |     () نظر
 
نیمه شعبان روزی که باید ایستاد

نیم? شعبان؛ روزی که باید ایستاد

  درست پاسخ دادی، این طور نیست. چرا که اگر ایستادن ما برای حضرت فقط به صرف احترام بود این گونه باید برای هم? امامان علیهم السلام و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نیز به پا می خاستیم چراکه احترام آنان نیز واجب است.[1]

پس سرِّ ایستادن چیست؟ نیم? شعبان زمان مناسبی است تا این سئوال را از خود بپرسیم. چرا با شنیدن این نام به پا می خیزیم؟ آیا این حرکت پیامی دارد؟

شیعه در سراسر جهان به عنوان یک قدرت معرفی شده است. قدرت شیعه در حرکت و پویایی آن، دانسته شده است. شیعه همواره منتظر و پا به رکاب است، تا فرمانده خود اعلام قیام کند. ایستادن در هنگام بردن نام «قائم» نماد و نشانه ای است برای نشان دادن این آمادگی.

فرض کن قرار است همراه پدر خود به مسافرتی بروی. پدر صدا می کند: حاضری؟ و تو می گویی: بله. اما همچنان بر سر جای خود نشسته ای و حرکتی نمی کنی. پدر حالت تو را می بیند و با تعجب بار دیگر می پرسد: حاضری؟! و تو باز جواب می دهی بله. آیا پدر که این حالت تو را می بیند، حرف تو را باور می کند؟! اگر حاضری باید بلند شوی توش? سفر خود را آماده کنی و راست قامت جلوی پدر ایستاده و بگویی؛ حاضرم. آن وقت است که پدر با لبخندی، حضور تو را تائید می کند و می گوید: پس برویم ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 8:38 صبح     |     () نظر
 
اولین دشمن امام عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف کیست؟

سفیانی در ماه رجب خروج می‌کند و یمانی و خراسانی هم در این ماه قیام می‌کنند؛ بعد در ماه رمضان، ندای آسمانی شنیده می‌شود

به گزارش هزار نیوز به نقل از فرهنگ نیوز، سفیانى پس از شکست در عراق و حجاز، به شام و فلسطین باز مى‌گردد تا در بزرگترین نبرد خود با حضرت مهدى(عج)، یعنى نبرد بزرگ فتح قدس به مصاف بپردازد. در روایتی طولانی از امام باقر علیه السلام نقل شده است که بعد از خسف بیداء لشکر سفیانی، حضرت مهدی علیه السلام بعد از حضور در کوفه عراق، با سپاه خود بسوى سرزمین شام لشکرکشى مى‌کند و در مرج‌ عذراء، منطقه ای در دمشق، اردو مى‌زنند. سفیانی نیز نیروهاى خود را از منطقه شام و دمشق، خارج کرده و به طرف فلسطین عقب‌نشینی می‌کند.

معرفی نشانه های حتمی ظهور

در مجموعه روایات علائم ظهور، از پنج نشانه به صورت ویژه و مستقل سخن به میان آمده است. اهمیت این نشانه‌ها را می‌توان هم از تعدد روایات مربوط به آن‌ها و هم از جداسازی و بیان این نشانه‌ها به شکل مستقل دریافت. شیخ صدوق در کتاب کمال الدین، با سلسه اسنادش از امام صادق علیه السلام در حدیث معتبری نقل کرده است: ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 8:30 صبح     |     () نظر
 
دلایل طول عمر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

به گزارش هزار نیوز به نقل از فرهنگ نیوز،  چگونه می شود طول عمر امام زمان را ثابت کرد مگر ایشان هم مانند ما انسانها دارای جسم و جان نیستند پس چگونه است که ما با گذر زمان پیر شده و جسممان به مرور ضعیف شده و نهایتا صد و اندی سال زندگی کرده و جان به جان آفرین تسلیم می کنیم و ایشان به لطف خدا سالیان سال است که در غیبت به سر می برند و گذر زمان شامل حال ایشان نمی شود. آیا امام زمان زندگی مخفیانه ای دارند یا اینکه در بین ما زندگی می کنند و ما نمی توانیم سعادت دیدار ایشان را داشته باشیم؟

image

پاسخ:

ایشان هم همانند ما انسانها دارای جسمند و حاضرند در بین مردم لیکن مردم ایشان را نمی شناسند مانند هزاران غریبه ای که نمی شناسیم. اما در مورد عمر طولانی: یک پاسخ اجمالی این است که هر مسلمانی اعتقاد دارد که خداوند اگر بخواهد کاری را انجام دهد، قدرت آن را دارد و کافی است اراده ی الهی به امری تعلق گیرد تا آن کار انجام شود. در قرآن کریم می خوانیم که اگر خدا بخواهد امری ایجاد شود، به او می گوید باش، پس به وجود می آید:” کن فیکون” پس هیچ عجیب نیست که خداوند بخواهد حجتش را زنده نگه دارد و این کار را انجام دهد ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 8:28 صبح     |     () نظر
 
مادرچادری اما دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

chador

 

به گزارش هزار نیوز به نقل از  ” زنان کویر” شما هم مثل من بارها با این صحنه روبرو شده اید، مادر چادری اما دختر به قولی با صد قلم آرایش…
چندی پیش که برای انجام کاری به بازار رفته بودم چند بار با این صحنه روبرو شدم.
از خودم پرسیدم به راستی مگر این مادر و دختر در یک خانواده زندگی نمی کنند و آیا خانواده ها دارای افکار و عقیده ی همسویی نیستند؟
اصلا مگر این دختر تحت تربیت مادرش نبوده است که اکنون با چنین تفاوتی دیده می شود؟ و یا اینکه مگر این مادر بر تربیت دخترش هیچ تسلط و توجه ایی ندارد؟
البته می توان گفت تا وقتی که رسانه ها ی معاند، شبکه های اجتماعی و ماهواره ها جان دارند دیگر جانی برای فرهنگ اسلامی و اصیل ایرانی باقی نمی ماند. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/3/15:: 8:23 صبح     |     () نظر
 
فاصله هامان تااهل بیت راکم کنیم

آیت الله ناصری فرمودند: ماه رجب ماه عجیبی است. زمان زمان مساعدی است برای آشتی کردن با خدا ... این ماه، ماه تخلیه است در یازده ماه گذشته اشتباهات و غفلت ها و گناهان زیادی از ما نوشته شده است. اینها همه حجاب است اطراف قلب ها ... اینها شوخی نیست.

 

حتی روزی یک گناه کرده باشیم یازده ماه چقدر می شود؟... اینها ما را از خدا و اهل بیت (علیهم السلام) مسافت زیادی دورمان می کند. این ماه، ماه از بین بردن این حجاب هاست این زمان را برای تخلیه غیر از خدا گذاشته اند و گفته اند هر چه می خواهید بیایید در خانه خدا... .  

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/2/29:: 8:56 عصر     |     () نظر
 
جایگاه على(ع) در قرآن در رابطه با پیامبر (ص)

در سال نهم پس از هجرت پیامبر،گروهى به نمایندگى از نصاراى نجران یمن به مدینه آمدند تا راجع به اسلام از پیامبر (ص) سؤالهایى بکنند و با او درباره دین به احتجاج پردازند .و میان آنان با پیامبر بحث و گفتگویى شد که پیامبر در این گفتگو موضع مثبت اسلام را نسبت به حضرت مسیح و تعلیمات او بیان کرد.و لیکن آنان در موضع منفى خود نسبت به تعلیمات اسلامى پافشارى کردند.آن گاه وحى نازل شد و پیامبر را مأمور به مباهله با آنان ساخت .مباهله نفرین کردن دو گروه متخاصم است تا بدان وسیله خداوند بر آن که باطل است عذابش را نازل کند:«هر کس پس از روشن شدن جریان با تو مجادله کند.بگو بیایید فرزندان و زنان و نزدیکان خود را گرد آوریم،لابه و زارى کنیم و لعنت خدا را نثار دروغگویان گردانیم» (1) .

پیامبر (ص) به دلیل مأموریتى که داشت دچار زحمت شد و آن گروه مسیحى را به مباهله دعوت کرد.نیشابورى در تفسیر:غرائب القرآن و عجائب الفرقان خود،مطلب زیر را نقل کرده است:«پیامبر به آنان فرمود:خداوند مرا مأمور کرده است که اگر پذیراى برهان نشدید با شما مباهله کنم،گفتند اى ابو القاسم!ما باز مى‏گردیم و درباره کار خود با هم مشورت مى‏کنیم،آن گاه به نزد تو مى‏آییم.و چون بازگشتند به شخص دوم هیأت نمایندگى که مردى کاردان و با تدبیر بود گفتند:اى عبد المسیح!نظر تو چیست؟اوگفت:به خدا قسم اى جمعیت نصارا شما دانستید که محمد پیامبرى است فرستاده از جانب خدا.و براستى سخن قاطع را درباره صاحبتان مسیح براى شما بیان کرد.و به خدا سوگند،هرگز قومى با پیامبرى مباهله نکرد مگر آن که بزرگ و کوچک آنان از میان رفتند.و شما اگر این کار را بکنید بیچاره مى‏شوید!اگر خوش ندارید،در موضع خود بایستید و بر دین خود پافشارى ورزید و این مرد را به حال خود واگذارید و به شهرهاى خود باز گردید. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/1/27:: 4:53 عصر     |     () نظر
 
استفاده از لفظ \حضرت امام خامنه ای\ توسط سعو دالفیصل سعودی
 

هشدارنیوز: سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در کنفرانس خبری مشترک با همتای فرانسوی خود برای مخاطب قرار دادن حضرت آیت الله خامنه ای، عبارت «حضرت امام خامنه‌ای» را مورد استفاده قرار داد.

 

هشدارنیوز: «سعود الفیصل» وزیر خارجه عربستان روز یکشنبه با «لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه دیدار و گفتگو کرد. وی پس از این دیدار که پیرامون مسائل مهم منطقه از جمله حمله عربستان به یمن و پرونده هسته‌ای ایران برگزار شده بود، به همراه همتای فرانسوی خود در کنفرانس خبر مشترک حاضر و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

فیصل در بخشی از اظهارات خود در این کنفرانس خبری مدعی شد که که نقش ایران در یمن غیر سازنده است و منجر به افزایش خشونت در این کشور شده است اما در عین حال تاکید کرد که «ما با ایران در جنگ نیستیم.»

اما بخش جالب توجه سخنان وزیر خارجه عربستان مربوط به زمانی بود که راجع به مواضع «رهبر معظم انقلاب اسلامی» در مورد حوادث اخیر یمن سخن می‌گفت. وی در این بخش از سخنان خود برای مخاطب قرار دادن حضرت آیت الله خامنه ای، عبارت «حضرت امام خامنه‌ای» را مورد استفاده قرار داد.

به نظر می‌رسد تجربه 40 ساله او از تکیه زدن بر مسند وزارت خارجه عربستان باعث شده تا برخلاف شاهزاده های کم تجربه و تازه به قدرت رسیده این کشور، درک به نسبت بهتری از وضعیت کنونی منطقه داشته و به همین دلیل است که سعی می‌کند تا در انتخاب واژگان خود در عرصه دیپلماسی، نهایت دقت را به کار گیرد.


دانلود

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب اسلامی، چند روز پیش از این و در دیدار مداحان و سایر اقشار مردم، به رژیم آل سعود هشدار دادند تا دست از حرکت جنایت‌آمیزشان علیه مردم یمن دست بردارند.

ایشان احتمال پیروزی سعودی‌ها در جنگ علیه مردم یمن را زیر صفر دانستند و تاکید کردند که «قطعا بینی سعودی‌ها به خاک مالیده خواهد شد.»


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/1/27:: 8:34 صبح     |     () نظر
 
امام جمعه مکه :جنگ باشیعیان

عبدالرحمان السدیس امام جماعت مکه، طی سخنانی گستاخانه ، تئوری اصلی عربستان و وهابیون را که همواره از سوی سعودی های تکذیب می شد، را اعلام کرد و گفت: عربستان باید از صلاح الدین ایوبی الگو بگیرد و ابتدا با ایران و شیعه بجنگد.

متن سخنان این شیخ وهابی در ادامه می آید:

جنگ ما با ایران فرقه است، جنگی بین سنی ها و شیعیان. جنگ ما با شیعیان جنگ بین ایمان و کفر است.

ما با ایران و شیعه می جنگیم، چراکه آنها به ما اتهام وارد می کنند. ما باید از صلاح الدین الگو بگیریم که پیش از جنگ با مسیحیان و یهودیان با شیعیان جنگید.

به خدا، جنگ ما فرقه ای است. فریب این تحلیلگران و نمایندگان رسانه ها را نخورید که می گویند این درگیری ها سیاسی است. نه! این جنگ، جنگی بین شیعه و سنی است. ادامه مطلب...

کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط خدادادموذنی بیستگانی 94/1/27:: 8:28 صبح     |     () نظر
   1   2      >
درباره

بیستجان لنجان

وضعیت من در یاهـو
خدادادموذنی بیستگانی
ای آفتاب عشق و عدالت شتاب کن باز آ قنوت باغچه را مستجاب کن این خاک تشنه بی‌تو به باران نمی‌رسد باغ خزان زده به بهاران نمی‌رسد خورشیدی و زمین و زمان در مدار توست مولای من بیا که جهان بی‌قرار توست تنها تو منجی بشر و آدمیتی اصلاً تویی که فلسفه‌ی خاتمیتی تو سِرّ سجده‌های ملائک بر آدمی تو رازِ سر به مُهرِ سحرهای عالمی ماتمکده‌ست کعبه‌ی بی‌تو، خلیل عشق چشمان توست کعبه، بیا ای دلیل عشق با صد هزار جلوه‌ی مشهود می‌رسی با نغمه‌ی الهی داوود می‌رسی موسی شدی و طور به سویت شتافته‌ست نیل است که به شوق تو سینه شکافته‌ست سیمای تو ز یوسف مصری ملیح‌تر همراه تو مسیح و تو از او مسیح‌تر آیات حسن و فضل و کمال تو بی‌حد است خوی و خصال تو همه عین محمد است همراه توست معجزه‌های محمدی داری به روی شانه عبای محمدی مولا بیا به دین بده روح دوباره‌ای با ذوالفقار فتح، شکوه دوباره‌ای برپاست نهروان و جمل‌های دیگری بیت الحرام و لات و هُبَل‌های دیگری هر سنگ را نگاه تو سجّیل می‌کند یا هر پرنده را چو ابابیل می‌کند باز آ که دست ظلم و ستم را قلم کنی باز آ که باز عدل علی را علم کنی باز آ که در مدینه قیامت به‌پا شود صحن و سرای حضرت زهرا بنا شود در چشم تو شکوه الهی خلاصه است صلح و جهاد تو همه عین حماسه است در هر نگات نور خدا موج می‌زند امید سیدالشهدا موج می‌زند آمیزه‌ی صلابت و احساس دیدنی‌ست در قامتت رشادت عباس دیدنی‌ست سمت تو آب‌های روان سجده می‌کنند بر خاک پات مُلک و مکان سجده می‌کنند بی‌انتهاست نامتناهی‌ست علم تو آئینه‌ی علوم الهی‌ست علم تو تا واژه واژه‌ات ملکوت حقایق است در هر نگات جلوه‌ی صد صبح صادق است داری به دوش پرچم باب الحوائجی در دست توست خاتم باب الحوائجی چشم رئوف توست بهشت برین ما نور ولایتت شده حصن حصین ما دلبستگی به رحمت تو در نهاد ماست پلکی بزن، نگاه تو باب المراد ماست شوق تو در هدایت ما بی‌نهایت است چشمان روشن تو چراغ هدایت است برپا شده‌ست در دل عالم چه محشری دیگر بتاب ماه خدا! یابن عسکری من تشنه‌ی نگاه توأم أیها العزیز دلتنگ روی ماه توأم أیها العزیز تا کی نصیب ماست «اَرَی الخَلق» و «لا تُری» کی می‌شود نوای «اَنا المَهدی» تو را … از سمت کعبه بشنوم ای جانِ جانِ جان «عَجّل عَلی ظُه
صفحه‌های دیگر
لینک‌های روزانه
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
آرشیو یادداشت‌ها
آهنگ وبلاگ